Dear visitor, welcome to PaniniComics.de Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
This post has been edited 2 times, last edit by "Barry" (Dec 5th 2010, 4:53pm)
Zitat
Hiddler: Superman gilt als Homo, weil er irgendwie immer als mega soft und weicheimäßig rüber gebracht wurde in letzter Zeit.
Zitat
Pisto: Mainstreamfichte wäre viel treffender gewesen

Quoted
ARCHIE "Jumps Ahead of Marvel & DC" on Same-Day-Digital
By Vaneta Rogers
posted: 12 January 2011 01:59 pm ET
Buzz up!
Add to delicious del.icio.us
Digg It! Digg It!
Save to Newsvine Newsvine
Add to reddit reddit
Text Size:
Archie Comics is leading the charge toward digital by making all the publisher's comics available on the same day as print — and with a lower price than their paper comics.
Zitat
Hiddler: Superman gilt als Homo, weil er irgendwie immer als mega soft und weicheimäßig rüber gebracht wurde in letzter Zeit.
Zitat
Pisto: Mainstreamfichte wäre viel treffender gewesen

![:]](wcf/images/smilies/pleased.gif)

Gegen Appleprodukte sein? Kann ich nicht nachvollziehen. Bin 2009 komplett auf Apple umgestiegen, in unserem Haus kommt kein Windows-PC mehr zum Einsatz. Warum auch. Ich vermisse nicht eine Sache.

An US-Zeugs gibt es auch nur eine Auswahl. Wundert mich daher, dass Lebeau echt "komplett" auf digital umgestiegen ist.
Tja, und jetzt dürfen wir es immer haben, wann wir wollen. :> Ansonsten wär das Ding nie in MEIN HAUS gekommen.