Dear visitor, welcome to PaniniComics.de Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

also auche in zweites Mal)
spannend
und JPV wurde viel zu lange unterschätzt)
aber wirklich nur sehr knapp) Stephanie gegen Pinguin und Tim gegen Jason, aber ist ja schon wieder egal.... Nebenbei, ich finde auslosungen besser als wenn ein user das aussucht.Wo wurde es denn schwer Chaz?;p
This post has been edited 1 times, last edit by "chaz' toy" (Apr 16th 2012, 1:40pm)
This post has been edited 1 times, last edit by "The Amazing Spider-Man" (Apr 21st 2012, 7:20pm)

.
. This post has been edited 3 times, last edit by "X-Treme X-D" (Apr 17th 2012, 9:11pm)
)
) 
Bruce Wayne (Weil er sich bestimmt kein zweites Mal, so besiegen lässt.)
...
Jean Paul Valley (Er ist einfach wahnsinnig gnadenloser als der verückte Joker.)
...
Damien Wayne (Kämpferisch wurde er von kleinauf trainiert. Tim ist eher ein Genie in Ermittlung und Computern.)
...
Dick Grayson (Auch wenn ich Jason mehr mag, so glaube ich verliert er am Ende doch.)
...
(Der Vergleich ist ja doof. Alfred kann sich verteidigen, aber ihn gleich mit Superhelden zu vergleichen?)
Bruce Wayne vs. Bane
Joker vs. Jean Paul Valley
Damian Wayne vs. Terry McGinnis
Selina Kyle vs. Scarescrow
Dick Grayson vs. Cassandra Cain
Tim Drake vs. Jason Todd
Alfred Pennyworth vs. Harley Quinn << Das war schwierig...
Stephanie Brown vs. Pinguin

Witzbolt![]()
. Ist geändert
.