Dear visitor, welcome to PaniniComics.de Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
damit ihr aber nicht zu lange warten müsst, habe ich schon mal Teil eins gebracht. Splutz
)Man möge mir bitte vergeben,...
WTF ist ein Splutz??? (Ah. eben schnackelt es. Nachdem ich mir das Panel vergrößert habe. Ich dachte schon es wäre Wienerisch)
WTF ist ein Splutz??? (Ah. eben schnackelt es. Nachdem ich mir das Panel vergrößert habe. Ich dachte schon es wäre Wienerisch)
Ich habe gestern Web of Spider-Man 56 gelesen, darin testet Peter eine neue Netzflüßigkeit, die das Geräusch Squoit macht. Peters Reaktion: What kind of sound is squoit? How can Spider-Man strike fear into the hearts of criminals when his new improved web-line makes a sound like half-hardened jello?
Sehr schön geschrieben Jordan
Ohne Bild hätt ich mich mit dem Gag auch schwer getan aber so wars echt lustig XD