Dear visitor, welcome to PaniniComics.de Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Quoted
Original von TheEastBoy
Quoted
Original von SCARFACE
Quoted
Original von Partisan
Wieso "Häh????"? Es gibt halt Menschen, die die beiden Mögen, und welche, die es nicht tun.
Klar. Aber, dass gerade die beiden ziemlich an der Spitze der Tops und Flops sind überrascht mich ein wenig. Naja, abwarten. Sind ja noch nicht so viele Stimmen abgegeben worden![]()
Wieso?
Wenn Du Dir mal irgendwelche Auswertungen von Schauspielern,Musikern etc. anschaust,dann ist das dort meißtens auch so.
Für mich auch nachvollziehbar.Wenn mich einer fragen würde fallen einem meißtens ja erstmal nur bekannte Leute ein,auch bei den die man nicht mag,dennoch haben die ja viele Fans.
Gutes beispiel ist da immer M.Jackson,der noch sehr viele Fans hat,aber so polarisiert,das er bei den Hassern auch ganz weit oben ist!
I LOVE PANINI
Location: Defiance (formerly known as St. Louis), Earth; Dragonstone, King's Landing, Winterfell, in Westeros
Occupation: The Mad King / Arkhunter / The Hex Girls Groupie
)
Quoted
Original von mir:
Meine Top 10:
1. Green Lantern (Hal Jordan)
2. Superboy-Prime
3. Oracle
4. Detective Chimp
5. Green Lantern (Guy Gardner)
6. Donna Troy
7. Osiris
8. Green Lantern (Kilowog)
9. Flash (Bart Allen)
10. Zatanna
This post has been edited 1 times, last edit by "Seaquest" (Aug 13th 2007, 9:02pm)

This post has been edited 2 times, last edit by "Grie_Funzel" (Aug 17th 2007, 10:50pm)
Location: Defiance (formerly known as St. Louis), Earth; Dragonstone, King's Landing, Winterfell, in Westeros
Occupation: The Mad King / Arkhunter / The Hex Girls Groupie
Quoted
Original von Grie_Funzel
Okay und jetzt noch die DC-Ausführung
1. Green Lantern
2. Flash
3. Batman
4. Hawkman
5. Martian Manhunter
6. Red Tornado
7. Lobo
8. Captain Marvel
9. Joker
10. Scarecrow

Quoted
Original von Time Bomb
Quoted
Original von Grie_Funzel
Okay und jetzt noch die DC-Ausführung
1. Green Lantern
2. Flash
3. Batman
4. Hawkman
5. Martian Manhunter
6. Red Tornado
7. Lobo
8. Captain Marvel
9. Joker
10. Scarecrow
Bei GL, Flash und vielleicht auch bei Batman, solltest vielleicht noch hinschreiben welchen davon du meinst.![]()

This post has been edited 1 times, last edit by "Servo" (Aug 21st 2007, 11:49pm)
Quoted
Original von Servo
Öhm...Gruppenzwang ?![]()
) This post has been edited 1 times, last edit by "Arise" (Aug 22nd 2007, 3:21pm)
This post has been edited 1 times, last edit by "Heatwave" (Aug 24th 2007, 11:10am)