Dear visitor, welcome to PaniniComics.de Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Zitat
Hiddler: Superman gilt als Homo, weil er irgendwie immer als mega soft und weicheimäßig rüber gebracht wurde in letzter Zeit.
Zitat
Pisto: Mainstreamfichte wäre viel treffender gewesen

![:]](wcf/images/smilies/pleased.gif)
mich irritierts auch
Aber Magneto sieht wie Jim Lee aus

Quoted
@Kain:
Das Auge sieht so aus, als ob es Quesada gezeichnet hätte

) 
Täusche ich mich oder ist der "Magneto" in dem Bild unten rechts "invers" also sind die Farben vertauscht? Ist das gar nicht Magneto sondern ...... ONSLAUGHT? Nein, das würde Loeb doch nie.... oder?
![]()

Den gibts also schon? Wusste ich nicht.Ich denk nich, ausserdem, sieht der UU Onslaught nicht anders aus oder so?

Zitat
Hiddler: Superman gilt als Homo, weil er irgendwie immer als mega soft und weicheimäßig rüber gebracht wurde in letzter Zeit.
Zitat

Zitat
Zitat

Quoted
"GAME$ OF DEATH"
"Pain Factor" -- the reality TV game show so controversial, it's been banned around the world! Today, eleven desperate men will travel to a desert island to compete in a series of outlandish challenges that will leave one of them rich and the rest of them dead. Among the competitors, a certain "Merc with a Mouth," who's been hired to investigate the mysterious disappearance of a millionaire's son. The trail ended here for Junior, but will it for Deadpool? Not if he has anything to say about it. After all, nothing brings out Wade's competitive streak like cold, hard ca--I mean, justice.

Ich bin mal gespannt was die Story so bringt. Btw. das allerbeste Cover das Land je gemacht hat

This post has been edited 2 times, last edit by "Bouncie D. Obama" (Mar 13th 2009, 11:30pm)
Zitat
Zitat