Dear visitor, welcome to PaniniComics.de Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Dann kennst die Figur zu wenig. Das ist einfach ein Vorurteil, das nicht stimmt. Der Surfer ist eine der coolsten und mächtigsten Marvelfiguren. Wäre das geil, wenn JMS ne Ongoing mit ihm schreiben würde - mit nem Zeichner wie Finch, Peterson oder (wieder) Garney.

Wieso? Er ist der neue Sorcerer Supreme, da kann man schonmal 'ne Serie raushauen.![]()

Nö, aber halt nicht mehr Sorcerer Supreme.

Quoted
("Into Shamballa" z.B. oder "The Enslavers").
Der Titel wechselt aber eigentlich nur nach dem Tod.![]()
Quoted
"Into Shamballa" war doch eine Graphic Novel mit Doc Strange?!

![:]](wcf/images/smilies/pleased.gif)

Quoted
Anyway, Dark Reign: The List - Daredevil by Andy Diggle and Billy Tan also ships in September and ties into Daredevil #500. Osborn has decided to deal with Matt Murdoch’s manor, Hell’s Kitchen. By sending Bullseye in to kill Daredevil.
Quoted
Joe Kelly Confirms Deadpool Story in Amazing Spider-Man
Joe Kelly, former Deadpool writer, confirmed today in an interview with CBR at Wizard World Philadelphia that he will be writing a one-off story with Deadpool in Amazing Spider-Man. This is the first Deadpool that Kelly has written since his departure on the first ongoing Deadpool series. There is currently no date for when this story will be released.
Kelly an Spidey MIT 'pool? Kuuuhl.

Quoted
Also, wenn ich an gute Surferzeichner denke, fallen mir John Buscema und Ron Lim ein.
Zitat
Hiddler: Superman gilt als Homo, weil er irgendwie immer als mega soft und weicheimäßig rüber gebracht wurde in letzter Zeit.
Zitat
Pisto: Mainstreamfichte wäre viel treffender gewesen