Dear visitor, welcome to PaniniComics.de Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
This post has been edited 1 times, last edit by "answer42" (Aug 26th 2008, 8:46pm)
Wobei ich natürlich sagen muss, dass ich generell kein Spidey Freak bin. Gerade die erste Story mit dem Kobold war doch sehr lahm. Gut war auch noch Wolvie.
Rock Paper Scissors Digest
Hab ich mir deutlich mehr von erwartet. Die Spidey Stories waren etwas lahm. Hulk und Ilumminati rules.
7/10
ich mag die. "i wanna eat your brain!"
This post has been edited 1 times, last edit by "gina_michi" (Aug 27th 2008, 11:08am)
Wobei ich natürlich sagen muss, dass ich generell kein Spidey Freak bin.
Rock Paper Scissors Digest
Hab ich mir deutlich mehr von erwartet. Die Spidey Stories waren etwas lahm. Hulk und Ilumminati rules.
7/10
ich mag die. "i wanna eat your brain!"

). Mehr im Wolvie Thread!
ja, ich etwa?
Vielleicht nicht von Spidey, aber die Ähnlichkeiten zu Venom sind doch frappierend![]()
Wusste gar nicht, dass es einen zweiten Band gibt.
hab nie gesagt, dass es den zweiten (schon) gibt. aber schau dir doch mal die buchrücken-gestaltung an ...