Dear visitor, welcome to PaniniComics.de Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

This post has been edited 1 times, last edit by "Feueraffe" (Jun 25th 2007, 10:42am)
This post has been edited 1 times, last edit by "Damocles" (Jun 2nd 2007, 9:19pm)

Quoted
Original von executor
[...]watt will man mehr?
Stimmt, mehr Spidey. Nächsten Monat.![]()
Quoted
Original von Skeith
Die 2. Story war nicht schlecht aber es stört mich irgendwie das Peter Elektro so schnell besiegt hat. Irgendwie finde ich das langsam ein wenig unwirklich was sein neues Kostüm alles kann :/
Quoted
Original von executor
Naja, das Gefühl hatte ich auch noch bis zum Ende von "Das Buch Ezekiel" beim JMS Run.Danach wurds erst ein bisserl holperig.
Quoted
Original von Seppstock
Tony wird hier auf brutalste Art und Weise verraten. Ich denke mal, er ist ziemlich sauer. Diese Art der Reaktion paßt sogar sehr gut zu ihm. Er würde nie MJ oder Tante May etwas tun, aber bei Peter kennt er unter diesen Umständen keinen Skrupel.