Dear visitor, welcome to PaniniComics.de Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Quoted
CLOAK AND DAGGER TACTICS
[Green Light]So what is happening with the long-promoted "Cloak And Dagger" series by Valerie D’Orazio, Irene Flores and Emily Warren? There was meant to be an announcement this weekend, but none was forthcoming.
Last week, one particular troll spent some time masquerading identities online and stating that D’Orazio had got both Flores and Warren fired off the title. This was summarily dismissed by all parties. But there was something going on.
I understand that as a side-effect of the characters Cloak and Dagger joining the X-books as regular team characters, that their mini-series, in the works for a year, has been shelved for 2009. The creators will be working on other Marvel titles in the interim. Probably a tad higher profile...
er wurde vorerst entlassen und wenn es nicht mehr geht wieder in behandlung:-)
das ist wirklich hart - die ganzen wertvollen Zeichnungen verbrannt - der und leider auch tot
aber wenigstens geht es ihm und seiner Familie gut!

![:]](wcf/images/smilies/pleased.gif)

Zitat
Hiddler: Superman gilt als Homo, weil er irgendwie immer als mega soft und weicheimäßig rüber gebracht wurde in letzter Zeit.
Zitat
Pisto: Mainstreamfichte wäre viel treffender gewesen

Zitat
Hiddler: Superman gilt als Homo, weil er irgendwie immer als mega soft und weicheimäßig rüber gebracht wurde in letzter Zeit.
Zitat

Das Original habe ich als junger Bub gehasst (Jen wusste ja, dass sie in nem Comic ist). Aber nun liebe ich Byrne´s Serie. Tja, so ändern sich die Zeiten.
Und ich finde die noch immer furchtbar. Für einen Gag war es ja mal gut, aber durch den kompletten Run... *brr*
Zitat
Zitat

Mir fielen übrigens vier She-Hulk-Serien ein:
- Savage She-Hulk (ab 1980)
- Sensational She-Hulk (ab 1989)
- She-Hulk V. 1 (ab 2004 bis Apri o. Mai 05)
- She-Hulk V. 2 (ab Dezember 2005)
Und jetzt diese neue.
@Kain: Wenn man es als Funny sieht - ähnlich wie bei Deadpool machts ne Menge Spass finde ich.