Dear visitor, welcome to PaniniComics.de Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
This post has been edited 1 times, last edit by "Luschen-Legionär" (Aug 24th 2004, 10:11am)

This post has been edited 2 times, last edit by "Philos" (Aug 24th 2004, 10:35am)
Quoted
Original von LukaZ
Ich kann's mir leider nicht leisten.
.
Quoted
Original von Philos
@Luschen-Legionär: Schöne Zusammenfassung, wenn auch ein Spoiler-Hinweis gut gewesen wäre. Welches Heft übrigens den Höhepunkt bildet, wage ich bei dem hohen Niveau nicht so leicht zu küren.
This post has been edited 1 times, last edit by "Luschen-Legionär" (Aug 24th 2004, 11:09am)
Quoted
Original von Mr.Silver
Bin zwar erst mit der #5 auf den fahrenden Zug mittels Abo aufgesprungen, werde mir aber auf jeden Fall auch die ersten 4 Hefte zulegen.
Quoted
von LukaZ
Der heisst einfach nur Spider-Man .
Ausserdem will ich mir nun noch "the ballad of sleeping beauty" monatlich holen , weil mir die erste Ausgabe sehr gut gefallen hat.
Und man muss sich irgendwo auch eine Grenze setzen , sonst gibt man sein ganzes Geld aus !
Quoted
Original von Bueno Excellente
Quoted
Original von Mr.Silver
Bin zwar erst mit der #5 auf den fahrenden Zug mittels Abo aufgesprungen, werde mir aber auf jeden Fall auch die ersten 4 Hefte zulegen.
Na dann viel Glück, ich bin schon seit nem Monat auf der Suche nach der 1 & 2 und bisher nix gefunden.
Occupation: Bald wieder von allen Zwängen befreiter ...Webmaster
Quoted
Original von flo
Damit euch sowas nicht mehr passiert, alle ein She-Hulk Abo abschliessen, am besten im Bonner ComicLaden!
) Du postest ja an sich gerne mal so einige Bilder mit...
Quoted
Mann, Mann, Du machst ja viel Werbung für She-Hulk.

This post has been edited 2 times, last edit by "Romaine" (Aug 24th 2004, 3:51pm)
Quoted
86. SHE-HULK
Mar She-Hulk #1 - 34,499
Apr She-Hulk #2 - 30,779 (-10.8%)
May She-Hulk #3 - 29,662 ( -3.6%)
Jun She-Hulk #4 - 27,648 ( -6.8%)
Jul She-Hulk #5 - 25,788 ( -6.7%)
Reportedly safe through to issue #12, but the drops remain worryingly high. Unless things turn around soon, it's hard to see Marvel extending it beyond that. It's already below two axed titles, after all. A shame, because it really is as good as people say. But that doesn't seem to be translating into sales.