Dear visitor, welcome to PaniniComics.de Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Occupation: Student der Technischen Chemie (also alles, was "Bumm!" machen kann)
Obwohl ich mich frage, wer die Panimates waren, die ich vernichtet haben soll. 

danke!
Quoted
Original von Destroyer
Lob auch an dheny, für die endgeile Splashpage. Kein Wunder, dass du jetz Ninjas hasst.![]()
Quoted
Original von Destroyer
Wiedermal gut gemacht.Obwohl ich mich frage, wer die Panimates waren, die ich vernichtet haben soll.
![]()
SPOILER!

This post has been edited 1 times, last edit by "Legacy" (Jan 12th 2005, 12:40am)
Quoted
Original von Legacy
Quoted
Original von Destroyer
Wiedermal gut gemacht.Obwohl ich mich frage, wer die Panimates waren, die ich vernichtet haben soll.
![]()
SPOILER!
Die Paninimates (oder "Die Panimativen") sind die Rächer im dheny/Legacy-PaniniVersum, da die PaniniVengers bereits vom Grammaton Kleriker benutzt werden!
Näheres über diese Gruppe in nahender Zukunft... JLP # 8, anyone?

Occupation: Student der Technischen Chemie (also alles, was "Bumm!" machen kann)

) wurde grade beendet. Ab morgen kommt die Tusche. Kann sich also nur noch um Monate handeln ....