Dear visitor, welcome to PaniniComics.de Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Überhaupt nicht mein Fall - und passt so gar nicht zu unserer "Spinne"
Zitat
Hiddler: Superman gilt als Homo, weil er irgendwie immer als mega soft und weicheimäßig rüber gebracht wurde in letzter Zeit.
Zitat
Pisto: Mainstreamfichte wäre viel treffender gewesen

Zitat
Hiddler: Superman gilt als Homo, weil er irgendwie immer als mega soft und weicheimäßig rüber gebracht wurde in letzter Zeit.
Zitat

Quoted
Original von Legacy
Eine weitere Serie, die der Kleriker wegen "The Return" nicht ins Abo nimmt!![]()
![]()

Zitat
Zitat

Quoted
Original von John-117
Oben wurde die Frage nicht beantwortet. Jetzt stelle ich sie auch noch mal:
Worum gehts in Spider-Man Family?
This post has been edited 2 times, last edit by "Rainer" (Jan 27th 2007, 11:31am)
Quoted
****AMAZING...SPIDER-MAN. If I do say so myself. It was a sketch that was done with felt tips that was for charity. Does this mean I might be returning to Spider-Man? Or I might be writing Spider-Man? Or that I bought Marvel? Or that I own Marvel? Or that I own Manhattan? These questions will remain unanswered until next Toddcast!
TODD
Quoted
Ach ich wünschte ich wäre so begeisterungsfähig wie unser Lebeau.

Quoted
man wär das geil wenn mc farlane wieder spider-man zeichnen würde!
Zitat
Zitat