Dear visitor, welcome to PaniniComics.de Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Quoted
Original von Homer
Quoted
Original von irgendeinen
Und apropos Verarsche. Ich dachte in Civil War 7 soll ne wichtige Figur den Löffel abgeben?!
Das wird totgeschwiegen.![]()

This post has been edited 1 times, last edit by "Erik Magnus Lensherr" (Feb 28th 2007, 5:00pm)
Quoted
Original von Erik Magnus Lensherr
Nicht wahr?
Für mich steht Garney mittlerweile ganz klar auf einer Stufe mit meinem "eigentlichen" Lieblings-Spidey-Zeichner John Romita Jr.
This post has been edited 1 times, last edit by "shellhead02" (Feb 28th 2007, 5:56pm)
Quoted
Original von Erik Magnus Lensherr
Nicht wahr?
Für mich steht Garney mittlerweile ganz klar auf einer Stufe mit meinem "eigentlichen" Lieblings-Spidey-Zeichner John Romita Jr.
Quoted
Original von MoonKnight
Naja, er ist besser geworden, aber noch lange nicht auf einer Stufe mit Mark Bagley oder JRJR.
This post has been edited 1 times, last edit by "MoonKnight" (Feb 28th 2007, 6:14pm)

)
Quoted
Original von MoonKnight
Ich würde gern mal jemandem mit einem komplett anderen Stil bei Spidey sehen, z.B. Skottie Young.
Quoted
Original von MoonKnight
SO muß Spidey ausschauen