Dear visitor, welcome to PaniniComics.de Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Aber Variants oder Sonderausgaben würde ich nie zu Spekulationszwecken oder zum Geld machen kaufen. Ich würde NEVER eine meiner Variantausgaben verkaufen. Das wäre, wie wenn ich eines meiner Kinder (ich habe keine
) hergeben würde.
Zitat
Hiddler: Superman gilt als Homo, weil er irgendwie immer als mega soft und weicheimäßig rüber gebracht wurde in letzter Zeit.
Zitat
Pisto: Mainstreamfichte wäre viel treffender gewesen

Zitat
Hiddler: Superman gilt als Homo, weil er irgendwie immer als mega soft und weicheimäßig rüber gebracht wurde in letzter Zeit.
Zitat

Zitat
Zitat

Arme Tante May 
Zitat
Zitat

Quoted
Original von Der Grammaton Kleriker
Nicht wirklich eine News, aber Rich Johnston war langweilig:
http://youtube.com/watch?v=PY-yDQe39sY
Zu geil!![]()
Quoted
Original von Rainer
...
Quoted
Original von MoonKnight
eine sehr coole neue Serie
Was du natürlich beurteilen kannst, bevor auch nur eine Ausgabe erschienen ist ?![]()
This post has been edited 1 times, last edit by "MoonKnight" (Mar 26th 2007, 5:17pm)
Quoted
Original von MoonKnight
Quoted
Original von Rainer
...
Quoted
Original von MoonKnight
eine sehr coole neue Serie
Was du natürlich beurteilen kannst, bevor auch nur eine Ausgabe erschienen ist ?![]()
Mein Gespür für gute Comics sagt mir "KAUF MICE TEMPLAR!!!", um genau zu sein ist es mehr ein Brüllen.
Oeming hat ja auch schon desöfteren unter Beweis gestellt, daß er sowohl begnadeter Zeichner, als auch Autor ist.
Außerdem sind die Viecher einfach zu putzig, wenn er sie zeichnet.![]()
Holzauge hat völlig recht.
Quoted
SEAN OF THE DEAD
[Yellow Light]New, Mighty, Classic, Initiative - four Avengers ongoing titles, is that enough? I understand there was going to be another, that would star both New and Mighty Avengers, going up against increasing levels of threats, The first arc would have had them taking on the dead Goliath, whose corpse had been possessed.
Sadly, the series was forgotten when writer Sean McKeever was signed up to DC exclusiveness. I do hope that particular plot can be recycled though!
Quoted
Quoted
SEAN OF THE DEAD
[Yellow Light]New, Mighty, Classic, Initiative - four Avengers ongoing titles, is that enough? I understand there was going to be another, that would star both New and Mighty Avengers, going up against increasing levels of threats, The first arc would have had them taking on the dead Goliath, whose corpse had been possessed.
Sadly, the series was forgotten when writer Sean McKeever was signed up to DC exclusiveness. I do hope that particular plot can be recycled though!
http://www.comicbookresources.com/columns/?column=13
This post has been edited 1 times, last edit by "executor" (Mar 27th 2007, 12:41pm)
Quoted
Achja: Skunkboys Hype folge ich dabei nicht, allerdings hat Oeming in der Tat schon viele gute Comics abgeliefert, sowohl zeichnerisch, als auch storytechnisch, so daß ich mir "Mice Templar" wenigstens mal anschauen werde.