Dear visitor, welcome to PaniniComics.de Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Quoted
Original von batmansan
Also ich bin eigentlich nur ein Deutsch-Leser würd mich aber auch an englisch sprachige Marvel-Comics heran wagen.

This post has been edited 5 times, last edit by "Damocles" (May 3rd 2007, 3:11pm)
Occupation: Student der Technischen Chemie (also alles, was "Bumm!" machen kann)
Quoted
Original von Der Grammaton Kleriker
Aber selten, Grossmeister des X. *anbet*![]()
Wobei es momentan für mich schwer ist, nicht vom X-Glauben abzufallen.
Falls ich nicht ohnehin schon das Ende erreicht habe. 
Quoted
Erschien halt bei Marvel UK. Da ist fast alles obskur.![]()
Quoted
Nope. Normale Fantasy.
Occupation: Student der Technischen Chemie (also alles, was "Bumm!" machen kann)
Quoted
Original von jesse custer
Ketzer! du bist doch schon eine weile "ungläubig"!
[ultra-fluch modus ein] AXM-verehrer! [ultra-fluch modus aus]
![]()
![]()
![]()
This post has been edited 1 times, last edit by "Destroyer" (May 4th 2007, 12:37pm)
Zitat
Hiddler: Superman gilt als Homo, weil er irgendwie immer als mega soft und weicheimäßig rüber gebracht wurde in letzter Zeit.
Zitat
Pisto: Mainstreamfichte wäre viel treffender gewesen

This post has been edited 2 times, last edit by "Lebeau" (May 4th 2007, 2:40pm)
Quoted
A few weeks ago you mentioned that Stephen King had said something about wanting to adapt The Stand next, after Dark Tower is finished. That would be INSANELY cool, especially as a 12 (or more)-issue MAX series. What are the chances of that project happening?
JQ: Well, TheTourist, according to Mr. King, the chances are very likely that we’ll do it. I mean he did say it at the panel at New York Comic Con so I got to take the man at his word [laughs]

Quoted
Fehlt nur noch die Banane für Logan.

Zitat
Hiddler: Superman gilt als Homo, weil er irgendwie immer als mega soft und weicheimäßig rüber gebracht wurde in letzter Zeit.
Zitat

Zitat
Zitat

Quoted
Original von Lebeau
Wie fandest Du eigentlich den Morrison Run @Destroyer -

Quoted
mal abgesehen von den grottigen Kordey "Zeichnungen" *Vor dem Kleriker duck*![]()
Ich fand die nicht schlecht, dafür dass sie in 4(!!!) Tagen entstanden sind. Jedenfalls fand ich sie besser als die ebenfalls sehr düsteren Sachen von Sean Philipps und Ashley Wood in Uncanny X-Men, was ungefähr zeitgleich auf Deutsch erschien. This post has been edited 1 times, last edit by "Destroyer" (May 7th 2007, 7:25am)