Dear visitor, welcome to PaniniComics.de Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Zitat
Hiddler: Superman gilt als Homo, weil er irgendwie immer als mega soft und weicheimäßig rüber gebracht wurde in letzter Zeit.
Zitat
Pisto: Mainstreamfichte wäre viel treffender gewesen

Zitat
"Ich kann nicht annehmen, daß Polizeibehörden und zuständige Minister über Helfershelfer wie "Bild" glücklich sein können - oder sollten sie's dochs ein?
Ich kan nicht begreifen, dass irgendein Politiker einem solchen Blatt noch ein Interview gibt. Das ist nicht mehr kryptofaschistisch, nicht mehr faschistoid, das ist nackter Faschismus.
Verhetzung.
Lüge.
Dreck."

![:]](wcf/images/smilies/pleased.gif)
Quoted
ULTIMATE AVENGERS ASSEMBLE
[Yellow Light]I understand that Carlos Pacheco has signed a two year exclusive deal with Marvel Comics, starting today.
Pacheco's exclusive with DC Comics, working on titles such as "Superman" and "Final Crisis," recently ran out and he told people at a Spanish convention this weekend that this was down to problems with the publication of "Arrowsmith."
He's also told people that he'll be working on "Ultimate Avengers" with Mark Millar, his work digitally inked and coloured by Angel Unzueta.
Last week, Leinel Yu also stated he'd probably be drawing an arc.
Quite the artistic lineup there...
Quoted
ULTIMATE AVENGERS ASSEMBLE
[Yellow Light]I understand that Carlos Pacheco has signed a two year exclusive deal with Marvel Comics, starting today.

X-Factor läuft ganz normal weiter.
Runaways wurde neugestartet (von Terry Moore und Humberto Ramos). Moore bleibt allerdings nur bis zur #9.
Young Avengers haben grössere Auftritte in der SI-Hauptserie, sowie eine dreitelige Miniserie zusammen mit den Runaways. Einige der YA werden wohl in Slotts "Mighty Avengers" dabei sein (aber wohl eher als Gaststars, denn als feste Mitglieder).
). Bei den Young Avenger würde ich mir einfach mal wieder eine ganz normale Staffel wünschen, 6 Ausgaben mit einer durchgehenden Handlung und dem normalen Team ohne Crossover mit Runaways, Marvel Boy oder sonst wem. 

Zitat
Hiddler: Superman gilt als Homo, weil er irgendwie immer als mega soft und weicheimäßig rüber gebracht wurde in letzter Zeit.
Zitat
Pisto: Mainstreamfichte wäre viel treffender gewesen