Dear visitor, welcome to PaniniComics.de Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Quoted
However, his profanity laced tirade on the Spider-Man Message Board probably permanently damaged his relationship with many spider-fans. In addition to the viciousness of his rant, he also asked the same question that inevitably almost any professional asks "well, how many of you are professional writers?" The SMB was the wrong place to ask that question at that time, as one of the moderators then, "Cap," otherwise known as John Vornholt, IS a prolific professional writer with several publishing credits in different fields, sci-fi and children's literature among two.
Quoted
Original von Der Grammaton Kleriker
Totenkopf mit der Löwenmähne.
Der war gut 

Quoted
Original von Lamond
Ich fand die Mini sehr durchschnittlich und eine Fortsetzung halte ich für genauso notwendig wie Fusspilz. Aber Zimmerman kann gerne zurückkommen und sich an einer anderen Serie versuchen.

Quoted
Original von Lamond
Wobei...wenn man schon Asoziale zurückholt, wäre mir Byrne lieber. Der geniesst wenigstens Kult-Status, sowohl als Autor als auch als Forumsbetreiber![]()
Quoted
Original von Rainer
Quoted
Original von Lamond
Wieso an einer anderen Serie ? Du liest die Fortsetzung dann halt nicht und gönnst uns das einfach mal.
Appelierst Du da an meine Vernunft und Toleranz? Vergiss nicht, ich bin Comic Fan, auf solche Charakterzüge habe ich keinen Zugriff.![]()
[SIZE=7]...hast ja Recht...[/SIZE]
Und er kann über den "Crocodil Hunter" sagen was er will
Jedem seine Meinung. Und wer freiwillig in gefährliche Situationen begibt ist selbst schuld, wenn er umkommt
Ich lege mich ja auch nicht auf die Autobahn und schlafe
Zitat
Hiddler: Superman gilt als Homo, weil er irgendwie immer als mega soft und weicheimäßig rüber gebracht wurde in letzter Zeit.
Zitat
Pisto: Mainstreamfichte wäre viel treffender gewesen

This post has been edited 1 times, last edit by "Exilphilosoph" (Oct 8th 2006, 7:39pm)
Btw. die Alpha Flight Sachen kann ich nur empfehlen. Sind klasse
Zitat
Hiddler: Superman gilt als Homo, weil er irgendwie immer als mega soft und weicheimäßig rüber gebracht wurde in letzter Zeit.
Zitat

Zitat
Zitat